جمعه, 10 فروردین,1403
Menu

نشست مشترک شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت اقتصادی و دارایی و اعضای اتاق بازرگانی ،صنایع ومعادن قم

یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی استان قم در اتاق بازرگانی تشکیل شد. در این جلسه آقای خاکی رئیس اتاق بازرگانی وصنایع ومعادن قم ضمن تشکر از مجموعه مدیران وزارت اموراقتصادی ودارایی در استان قم ، و همکاری آنها با مجموعه بخش خصوصی و بالاخص اتاق بازرگانی قم ابراز امیدواری کردند این هماهنگی همچنان ادامه داشته باشد.

مدیر مرکز 0 3076 رتبه مطلب: بدون رتبه

دیدار قائم مقام سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران با سفیر جمهوری کره در تهران و مدیرکل بخش حمایت از همکاری های اقتصادی آژانس تشویق سرمایه گذاری و تجارت کره جنوبی

SuperUser Account 0 1694 رتبه مطلب: 2/0

ین دیدار در صبح روز شنبه مورخ 23 اردیبهشت ماه سال جاری در محل سازمان سرمایه گذاری و به ریاست آقای دکتر حسینی، قائم مقام سازمان و با حضور سفیر جمهوری کره جنوبی در تهران و چوی دانگسووک، مدیرکل بخش حمایت از همکاری های اقتصادی آژانس تشویق سرمایه گذاری و تجارت کره جنوبی( Kotra) و هیات همراه ایشان، و با هدف ارائه گزارش نهایی درخصوص برگزاری برنامه مشترک آموزشی ایران و کره از سوی نمایندگان ذیربط و مسئول کترا ، برگزار شد.

اولین جلسه مرکزخدمات سرمایه گذاری استان قم با حضور نمایندگان و مدیرعامل شرکت IRITALY بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد

SuperUser Account 0 2337 رتبه مطلب: بدون رتبه

در این جلسه که به ریاست مدیرکل محترم دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد . نمایندگان شرکت IRITALY ضمن حضور درجلسه به تشریح نحوه همکاری و تعامل فی ما بین شرکتهای توانمند و فعالان اقتصادی استان قم با شرکت IRITALY پرداختند. در ادامه مدیرعامل شرکت مذکور از طریق ویدئوکنفرانس در جلسه حضور پیدا کرد و ضمن معرفی شرکت بیان داشتند شرکت ایریتالی امکان سرمایه گذاری مشترک را با شرکتهای فعال استان قم در زمینه های مختلف صنعتی معدنی کشاورزی گردشگری و.. را دارد. در ادامه مقرر شد در جلسه بعدی از فعالان حوزه های مختلف کسب وکار استان قم  و دستگاه های اجرایی تخصصی جهت شرکت در جلسات دعوت بعمل آید.

123

انتخابگر پوسته

دی ان ان