پنجشنبه, 09 فروردین,1403
Menu
بازدید نائب رئیس مرکزخدمات سرمایه گذاری ومدیران ارشد استان از فعالیت سرمایه گذار خارجی

بازدید نائب رئیس مرکزخدمات سرمایه گذاری ومدیران ارشد استان از فعالیت سرمایه گذار خارجی

مدیران ارشد استان از فعالیت شرکت گالپرتی پارس در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بازدید کردند.

نویسنده: SuperUser Account/دوشنبه, 04 اردیبهشت,1396/دسته ها: خبر, خبر تصویری

رتبه بندی این مطلب:
2/0

عادل علیپور مدیرکل امور اقتصادی ودارایی استان قم در جلسه که به منظور بررسی مشکلات شرکت گالپرتی پارس که با مشارکت و سرمایه گذاری مشترک ایرانی- خارجی فعالیت می کند در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برگزار شده بود ضمن تشکر از میزبانی منطقه ویژه در برگزاری این جلسه، شفاف سازی مسائل و مشکلات سرمایه گذاران و تکالیفی که دولت و دستگاه های اجرایی در قبال فعالان اقتصادی دارند را از اولویت های مجموعه اقتصاد و دارایی استان عنوان کرد و این موضوع را عامل مهم در اجرای صحیح قوانین و مقررات و تسهیل در امور سرمایه گذاری در بخش خصوصی بیان نمود.
علیپور همچنین اعلام کرد، ثبت شرکت هایی که با مشارکت سرمایه گذاران خارجی فعالیت می کنند، در سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی، باعث می گردد تا آنها بتوانند از قانون تشویق و حمایت سرمایه گذاری خارجی و اختیارات قانونی این سازمان بهره مند شوند.
سیروس سلامت مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان قم نیز در این جلسه با اشاره به مکانیزه و شبکه ای شدن ثبت شرکت ها در سراسر کشور طی چند سال اخیر، ثبت شرکت هایی که منشا خارجی دارند را منوط به ترجمه کلیه مدارک آنها در کشور مطبوع و تایید آنها توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران در آن کشور دانست که در نهایت با رعایت ضوابط و مقررات می توانند با اضافه نمودن پیشوند و یا پسوندی به نام خارجی برای ثبت در داخل کشور اقدام نمایند.
وی اضافه کرد قطعا با رعایت تمامی ضوابط و مقررات و قوانین مربوطه مشکلی در خصوص ثبت شرکت ها بوجود نخواهد آمد و آمادگی این اداره کل را جهت هر نوع همکاری و پیگیری این گونه موارد حتی در تهران را نیز اعلام کرد
مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان، حمایت از ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاران خارجی را هدف نهایی این تعامل ها دانست که در نهایت منجر به ایجاد و حفظ سرمایه های عظیم در داخل کشور خواهد شد. 
مدیر کل اداره امور مالیاتی استان قم نیز در ادامه این جلسه، با اشاره به ماده 132 قانون مالیات های مستقیم که از اول سال 95 در حال اجرا می باشد، اظهار کرد تمهیدات خوبی برای بخش سرمایه گذاری و تولید در مناطق ویژه اقتصادی و بخش سرمایه گذاری با منابع خارجی، پیشبینی شده است.
وی همچنین از بازدید رییس کل سازمان امور مالیاتی و معاون ارزش افزوده کشور در آینده نزدیک از استان قم خبر داد و این بازدیدها را در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاری عنوان کرد.
امدادی فر همچنین از شرکت های سرمایه گذار خواست تا با داشتن یک نماینده و کارشناس آگاه در امور مالیاتی، از بروز مشکلاتی که در این امر بوجود می آید و همگی ناشی از عدم اطلاع از قوانین و مقررات می باشد، جلوگیری نمایند و از آمادگی کامل این اداره در امر آموزش، اطلاع رسانی با استفاده از تمامی توان کارشناسان این حوزه خبر داد.
در آغاز این جلسه نیز طباطبایی مدیر عامل منطقه ویژه نیز ضمن خیر مقدم به میهمانان از تشکیل این جلسه ابراز خشنودی کرده و ابراز امیدواری نمود تا با تداوم چنین جلساتی شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این منطقه مهم اقتصادی باشیم.
در این جلسه شرکت گالپرتی پارس که با مشارکت ایتالیا در امر تولید اتصالات نفت و گاز فعالیت می کند به بیان مشکلات خود در امور ثبت شرکت ها، دارایی و مالیات پرداخت که به تمامی موارد رسیدگی شد و در پایان جلسه نیز از این شرکت بازدید بعمل آمد..

Print

تعداد نمایش ها (2810)/نظرات (0)

انتخابگر پوسته

دی ان ان