جمعه, 10 فروردین,1403
Menu
حضور وزیر اقتصاد در جلسه شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی استان قم

حضور وزیر اقتصاد در جلسه شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی استان قم

نویسنده: مدیر مرکز/یکشنبه, 28 بهمن,1397/دسته ها: خبر, خبر تصویری, اطلاعیه ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

فرهاد دژپسند وزير امور اقتصادي ودارايي با حضور در جلسه شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی که با حضور فعالان اقتصادی از جمله صادرکنندگان و تولیدکنندگان برتر استان قم که در استانداری برگزار شده بود، به شرایط اقتصادی فعلی کشور اشاره کرد و گفت: صادرکنندگان به عنوان بازوان دولت و سرداران جنگ اقتصادی نقش کلیدی و مهمی در بی اثر کردن تحریم ها و محقق نشدن نقشه های اقتصادی دشمنان دارند.

وی افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس همه اقشار اصناف و گروه های مختلف در اداره جنگ و دفاع از خاک کشور نقش آفرینی می کردند امروز نیز همه گروه ها به ویژه فعالین خبره اقتصادی وظیفه دارند با همدلی و اتحاد در مسیر حفظ عزت و اقتدار کشور گام های اساسی بردارند تا خواب آشفته دشمنان تحقق نیابد.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه ارزش پولی ایران به نوعی هویت همه ما محسوب می شود تصریح کرد: اینکه در مسئله دلار دچار بحران شویم این برازنده ایران اسلامی با این همه ظرفیت های فراوان اقتصادی نیست.

وی با اشاره به مذاکرات اخیر  ایران با کشورهایی نظیر کره جنوبی، هند و چین در حوزه همکاری های اقتصادی بویژه واردات و صادرات گفت: خوشبختانه این مذاکرات امیدبخش بوده و عملی شدن آن موجب توسعه اقتصادی کشور می شود.

Print

تعداد نمایش ها (2087)/نظرات (0)

انتخابگر پوسته

دی ان ان